Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Доронін В. Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні / В. Доронін // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_5_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Доронін В. Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні / В. Доронін // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_5_13. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |