Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Доронін В. 
Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні / В. Доронін // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_5_13
  Повний текст PDF - 419.92 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Доронін В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Доронін В. Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні / В. Доронін // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 62-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_5_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського