Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Social CRM: Керуючи досвідом клієнта // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 39-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_3_9 Бібліографічний опис для цитування: Social CRM: Керуючи досвідом клієнта // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 39-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_3_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |