Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Тультаєв Т. 
Етапи маркетингу аудиторських послуг / Т. Тультаєв // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_3_8
  Повний текст PDF - 120.425 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Тультаєв Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Тультаєв Т. Етапи маркетингу аудиторських послуг / Т. Тультаєв // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_3_8.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського