Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Гриценко С. 
Активізація електронної комерції як чинник економічної модернізації Інтернет-бізнес процесів / С. Гриценко // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_11
  Повний текст PDF - 137.691 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гриценко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гриценко С. Активізація електронної комерції як чинник економічної модернізації Інтернет-бізнес процесів / С. Гриценко // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2012_2_11.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гриценко Світлана Андріївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського