Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Бакалінcький О. В. Як пасажири оцінюють якість обслуговування / О. В. Бакалінcький // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. - С. 20-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_5-6_9 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бакалінcький О. В. Як пасажири оцінюють якість обслуговування / О. В. Бакалінcький // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. - С. 20-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_5-6_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |