Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Бакалінcький О. В. 
Як пасажири оцінюють якість обслуговування / О. В. Бакалінcький // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. - С. 20-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_5-6_9
  Повний текст PDF - 1.472 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бакалінcький О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бакалінcький О. В. Як пасажири оцінюють якість обслуговування / О. В. Бакалінcький // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. - С. 20-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_5-6_9.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського