Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Чудовська І. А. Соціологічні та маркетингові дослідження з урахуванням гендерної складової (на прикладі фокусованих групових інтерв'ю) / І. А. Чудовська // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. - С. 16-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_5-6_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чудовська І. А. Соціологічні та маркетингові дослідження з урахуванням гендерної складової (на прикладі фокусованих групових інтерв'ю) / І. А. Чудовська // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 5-6. - С. 16-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_5-6_7. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |