Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Кейс компанії Єврокар. В Україні сексизму НЕМАЄ! Або успішний досвід ТОВ "Єврокар" відмови від сексизму у рекламній комунікації. Сексизм у рекламі та автомобільний ринок України. Хто кого? // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 29-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_8
  Повний текст PDF - 1.042 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Бібліографічний опис для цитування:

Кейс компанії Єврокар. В Україні сексизму НЕМАЄ! Або успішний досвід ТОВ "Єврокар" відмови від сексизму у рекламній комунікації. Сексизм у рекламі та автомобільний ринок України. Хто кого? // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 29-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_8.

  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського