Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Смілянець В. В. 
Технології формування власної торговельної марки / В. В. Смілянець // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_3_10
  Повний текст PDF - 273.371 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Смілянець В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Смілянець В. В. Технології формування власної торговельної марки / В. В. Смілянець // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_3_10.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського