Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Смілянець В. В. Технології формування власної торговельної марки / В. В. Смілянець // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_3_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Смілянець В. В. Технології формування власної торговельної марки / В. В. Смілянець // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 3. - С. 41-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_3_10. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |