Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Окунєва О. В. 
Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслугування / О. В. Окунєва // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_2_4
  Повний текст PDF - 456.289 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Окунєва О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Окунєва О. В. Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслугування / О. В. Окунєва // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_2_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Окунєва Ольга Володимирівна (1985–) (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського