Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Окунєва О. В. Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслугування / О. В. Окунєва // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_2_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Окунєва О. В. Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслугування / О. В. Окунєва // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_2_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |