Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Островерх С. А. 
Фан-маркетинг у системі спортивного маркетингу / С. А. Островерх // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_2_13
  Повний текст PDF - 144.983 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Островерх С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Островерх С. А. Фан-маркетинг у системі спортивного маркетингу / С. А. Островерх // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 55-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_2_13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського