Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Чумаченко А. Ю. Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа / А. Ю. Чумаченко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_2_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Чумаченко А. Ю. Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа / А. Ю. Чумаченко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_2_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |