Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Чумаченко А. Ю. 
Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа / А. Ю. Чумаченко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_2_11
  Повний текст PDF - 217.937 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чумаченко А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чумаченко А. Ю. Важливість правильного позиціонування бренду в соціальних медіа / А. Ю. Чумаченко // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 2. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_2_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського