Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Дослідження рекламного креативу: зручний та ефективний інструмент для маркетолога // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 37-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_1_11
  Повний текст PDF - 155.23 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Бібліографічний опис для цитування:

Дослідження рекламного креативу: зручний та ефективний інструмент для маркетолога // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. - С. 37-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_1_11.

  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського