Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Примак Т. О. 
Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні / Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_6_7
  Повний текст PDF - 1.794 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Примак Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Примак Т. О. Дослідження використання соціально-комунікативних технологій у створенні рекламних звернень в Україні / Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 6. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_6_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Примак Тетяна Олександрівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського