Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Григоренко О. І. Стратегії позиціонування на ринку ділових друкованих видань / О. І. Григоренко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 10-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_4_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Григоренко О. І. Стратегії позиціонування на ринку ділових друкованих видань / О. І. Григоренко // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 4. - С. 10-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_4_4. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |