Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Ковальчук С. В. 
Бенчмаркінг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства / С. В. Ковальчук // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 20-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_3_7
  Повний текст PDF - 3.622 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ковальчук С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ковальчук С. В. Бенчмаркінг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства / С. В. Ковальчук // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 20-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_3_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Ковальчук Світлана Володимирівна (економічні науки)
  • Ковальчук Станіслав Васильович (1987–) (історичні науки)
  • Ковальчук Сергій Володимирович (біологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського