Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Окландер М. А. 
Маркетингові стратегії інституційних інвесторів / М. А. Окландер, Л. В. Новошинська // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_3_6
  Повний текст PDF - 103.258 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Окландер М.
  • Новошинська Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Окландер М. А. Маркетингові стратегії інституційних інвесторів / М. А. Окландер, Л. В. Новошинська // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 3. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_3_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Окландер Михайло Анатолійович (економічні науки)
  • Новошинська Любов Василівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського