Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Зозульов О. В. 
Корпоративний бренд: сутність та особливості / О. В. Зозульов, М. О. Григораш // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_2_8
  Повний текст PDF - 1.759 Mb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зозульов О.
  • Григораш М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зозульов О. В. Корпоративний бренд: сутність та особливості / О. В. Зозульов, М. О. Григораш // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 36-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_2_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зозульов Олександр Вікторович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського