Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Каніщенко О. Л. Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій" / О. Л. Каніщенко, Т. В. Доця // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_2_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Каніщенко О. Л. Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій" / О. Л. Каніщенко, Т. В. Доця // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_2_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |