Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Каніщенко О. Л. 
Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій" / О. Л. Каніщенко, Т. В. Доця // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_2_7
  Повний текст PDF - 282.762 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Каніщенко О.
  • Доця Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Каніщенко О. Л. Управління міжнародними брендами: фактор "високих мотивацій" / О. Л. Каніщенко, Т. В. Доця // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_2_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Каніщенко Олена Леонідівна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського