Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Бакушевич І. В. 
Маркетингова концепція формування транскордонного кластера здорового життя / І. В. Бакушевич, Н. С. Блажевич, Д. В. Бакушевич // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_2_11
  Повний текст PDF - 928.919 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бакушевич І.
  • Блажевич Н.
  • Бакушевич Д.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бакушевич І. В. Маркетингова концепція формування транскордонного кластера здорового життя / І. В. Бакушевич, Н. С. Блажевич, Д. В. Бакушевич // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_2_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського