Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Бакушевич І. В. Маркетингова концепція формування транскордонного кластера здорового життя / І. В. Бакушевич, Н. С. Блажевич, Д. В. Бакушевич // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_2_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бакушевич І. В. Маркетингова концепція формування транскордонного кластера здорового життя / І. В. Бакушевич, Н. С. Блажевич, Д. В. Бакушевич // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 2. - С. 49-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_2_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |