Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Бєлявцев М. І. 
Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств / М. І. Бєлявцев, М. М. Беспята // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 24-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_1_7
  Повний текст PDF - 83.983 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бєлявцев М.
  • Беспята М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бєлявцев М. І. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств / М. І. Бєлявцев, М. М. Беспята // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 24-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_1_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Беспята Марина Миколаївна (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського