Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Стратегія маркетингу в умовах кризи // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 60-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_1_16 Бібліографічний опис для цитування: Стратегія маркетингу в умовах кризи // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 60-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2010_1_16. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |