Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Лазебник М. Р. Порівняльний аналіз методології класифікації та порядку складання скарг і запитань споживачів в Україні з чинною практикою у Європейському Союзі та вимогами звернення Європейської комісії (SEC(2009)948) від 7.7.2009 / М. Р. Лазебник, О. І. Лабурцева, І. В. Лилик, С. В. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 9-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Лазебник М. Р. Порівняльний аналіз методології класифікації та порядку складання скарг і запитань споживачів в Україні з чинною практикою у Європейському Союзі та вимогами звернення Європейської комісії (SEC(2009)948) від 7.7.2009 / М. Р. Лазебник, О. І. Лабурцева, І. В. Лилик, С. В. Лилик // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 9-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |