Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Шафалюк О. К. 
Сучасні підходи в оптимізації асортиментних портфелів та архітектури брендів підприємств / О. К. Шафалюк // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 49-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_10
  Повний текст PDF - 436.092 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шафалюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шафалюк О. К. Сучасні підходи в оптимізації асортиментних портфелів та архітектури брендів підприємств / О. К. Шафалюк // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 6. - С. 49-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_6_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шафалюк Олександр Казимирович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського