Наукова періодика України | Маркетинг в Україні | ||
Карпенко Н. В. Система управління маркетингом у спожівчі кооперації: методологія і практика / Н. В. Карпенко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. - С. 37- 42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_4_8 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Карпенко Н. В. Система управління маркетингом у спожівчі кооперації: методологія і практика / Н. В. Карпенко // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. - С. 37- 42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_4_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |