Наукова періодика України Маркетинг в Україні


Закревський А. В. 
Трансформація маркетингової орієнтації будівельної промисловості України під час економічної кризи / А. В. Закревський // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_4_13
  Повний текст PDF - 462.531 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Закревський А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Закревський А. В. Трансформація маркетингової орієнтації будівельної промисловості України під час економічної кризи / А. В. Закревський // Маркетинг в Україні. - 2009. - № 4. - С. 62-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2009_4_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Закревський Андрій Валерійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського