Наукова періодика України | Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства | ||
Полторак В. А. Електоральний маркетинг як технологія узгодження соціально-політичних позицій в умовах їхнього розмаїття / В. А. Полторак, О. Є. Шинкаренко // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства. - 2014. - Вип. 20. - С. 183-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mtpsa_2014_20_32 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Полторак В. А. Електоральний маркетинг як технологія узгодження соціально-політичних позицій в умовах їхнього розмаїття / В. А. Полторак, О. Є. Шинкаренко // Методологія, теорія та практика соціологічного аналізу сучасного суспільства. - 2014. - Вип. 20. - С. 183-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mtpsa_2014_20_32.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |