Наукова періодика України | Мова | ||
Івасюк Г. О. Міжкультурна орієнтація як дидактично-методичний принцип на заняттях з німецької мови / Г. О. Івасюк // Мова. - 2018. - № 29. - С. 137-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2018_29_26 Окрім мовних засобів, для досягнення комунікативних цілей важливою є також міжкультурна компетенція, що полягає у розумінні реалій іноземної соціальної культури та побуту, власної та іншомовної картин світу. Саме тому до ключових принципів викладання іноземних мов належить також міжкультурна орієнтація. Мета дослідження - проаналізувати механізми реалізації принципу "міжкультурної орієнтації" на заняттях з німецької мови. Досліджено дидактично-методичний принцип "міжкультурної орієнтації". Предмет дослідження - реалізація принципу "міжкультурної орієнтації" на заняттях з німецької мови. У дослідженні було використано описовий та порівняльний методи. Запропоновано способи реалізації принципу "міжкультурної орієнтації" на заняттях з німецької мови. Висновки: викладання мови в міжкультурному контексті збільшує шанси на порозуміння в соціокультурно маркованих комунікативних ситуаціях і сприяє підвищенню мотивації студентів. Проведене дослідження та запропоновані висновки можуть бути корисними у практичному застосуванні для формування міжкультурної компетенції, толерантності та розширення світогляду студентів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Івасюк Г. О. Міжкультурна орієнтація як дидактично-методичний принцип на заняттях з німецької мови / Г. О. Івасюк // Мова. - 2018. - № 29. - С. 137-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2018_29_26. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |