Наукова періодика України | Мова | ||
Варбанець Т. В. Онімна специфіка назв квестів в електронних іграх / Т. В. Варбанець // Мова. - 2018. - № 29. - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2018_29_14 Об'єктом дослідження є оніми на позначення об'єктів віртуальних світів електронних ігор (віртуалміфоніми) в англійській мові. Предметом дослідження є функціональні, мотиваційні, словотвірні й структурні особливості одного з класів віртуалміфонімів - віртуалміфоквестонімів. Матеріалом дослідження слугує картотека з 200 віртуалміфоквестонімів з ігри The Witcher 3: Wild Hunt. Висновками роботи можна вважати такі положення: головні функції віртуалміфоквестонімів і систематизувати й розбивати на етапи ігровий досвід, а також полегшувати орієнтацію в ігровому світі; цими цілями зумовлено їх структурну та дериваційну специфіку: найрозповсюдженішими є складені віртуалміфоквестоніми, утворені за допомогою словоскладання, які дозволяють якомога повніше описати сутність квесту; щодо мотивації віртуалміфонімів, найчастіше функціонує пропозиційна мотивація, що покликано полегшити орієнтацію гравця у віртуальному всесвіті. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Варбанець Т. В. Онімна специфіка назв квестів в електронних іграх / Т. В. Варбанець // Мова. - 2018. - № 29. - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2018_29_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |