Наукова періодика України | Мова | ||
Щербак О. В. Культурні коди з онімним компонентом у комерційній телерекламі: впливовий аспект / О. В. Щербак // Мова. - 2016. - № 26. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2016_26_6 Мета роботи - окреслення дефінітивних меж поняття "культурний код" і визначення впливових потенцій лінгвосеміотичних одиниць цього типу в українській комерційній телерекламі, що продукуються насамперед їхніми онімними конституентами. Розглянуто культурні коди з онімним компонентом, репрезентовані у відповідних рекламних контекстах; впливові трансформації, що ними зумовлюються. Застосовано методи опису, індукції та дедукції, спостереження, кількісних підрахунків, а також компонентний і контекстуально-інтерпретаційний аналіз. Всебічно обгрунтовано впливовий субстрат культурних кодів і визначено сугестивну скерованість цих одиниць з огляду на тип онімного складника. Висновки: основні впливові потенції культурних кодів з онімним компонентом в українській комерційній телерекламі актуалізуються шляхом реалізації ними ідентифікувальної, аргументативної та асоціативно-генерувальної функцій. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Щербак О. В. Культурні коди з онімним компонентом у комерційній телерекламі: впливовий аспект / О. В. Щербак // Мова. - 2016. - № 26. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2016_26_6.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |