Наукова періодика України Мова


Варбанець Т. В. 
Онімія віртуальних світів електронних ігор / Т. В. Варбанець // Мова. - 2016. - № 26. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2016_26_15
Мета дослідження - встановлення загальних закономірностей номінації об'єктів віртуальних світів електронних ігор. Досліджено особливості функціонування різних класів онімів у дискурсі електронних ігор. У ході дослідження описано загальні тенденції у номінації об'єктів віртуальних світів електронних ігор; введено цю новітню для ономастики сферу до існуючої ономастичної терміносистеми, використовуючи описовий і таксонімічний методи. Висновки: оскільки електронні ігри націлені переважно на артистичне відтворення реальності, їхні онімні особливості також наслідують реальному життю і доповнюють його суто ігровими елементами. Як результат, виокремлено 13 класів онімів, які властиві електронним іграм.
  Повний текст PDF - 150.781 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Варбанець Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Варбанець Т. В. Онімія віртуальних світів електронних ігор / Т. В. Варбанець // Мова. - 2016. - № 26. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2016_26_15.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського