Наукова періодика України Мова


Плотницька С. В. 
Використання психолінгвістичного підходу в навчанні іноземних мов студентів університету / С. В. Плотницька, Л. М. Голубенко, Н. П. Віт // Мова. - 2015. - № 23. - С. 142-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2015_23_30
Розглянуто деякі питання процесу мислення людини та переробки нею інформації, а також аспекти мовної, комунікативної та когнітивної свідомості. До когнітивних наук сьогодні відносять експериментальну психологію, психологію пізнання, нейронауку, когнітивну географію, психолінгвістику, нейролінгвістику тощо. Вивчаючи функціонування кібернетичних пристроїв, вчені доходять висновку, що мовне спілкування є одним із типових кібернетичних процесів, а мову з точки зору теорії інформації можна розглядати як одну з кодових систем, що використовується для передачі та зберігання інформації. При формуванні професійної мовної особистості на заняттях з англійської мови в університеті важливо враховувати певні чинники психолінгвістики. Поняття концепту відповідає уявленню про ті сенси, якими оперує людина в процесі мислення і які відображують зміст досвіду і знання, зміст результатів усієї людської діяльності та процесів пізнання світу у вигляді "квантів" знання.
  Повний текст PDF - 112.852 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Плотницька С.
  • Голубенко Л.
  • Віт Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Плотницька С. В. Використання психолінгвістичного підходу в навчанні іноземних мов студентів університету / С. В. Плотницька, Л. М. Голубенко, Н. П. Віт // Мова. - 2015. - № 23. - С. 142-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2015_23_30.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського