Наукова періодика України | Мова | ||
Кутуза Н. В. Позитивація як сугестивний чинник соціальної реклами / Н. В. Кутуза // Мова. - 2012. - № 18. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2012_18_10 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кутуза Н. В. Позитивація як сугестивний чинник соціальної реклами / Н. В. Кутуза // Мова. - 2012. - № 18. - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2012_18_10.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |