Наукова періодика України | Медична освіта | ||
Стефанко С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ / С. Л. Стефанко // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 43-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2013_1_14 Використання інтерактивних форм навчання в процесі вивчення клінічних дисциплін збільшує багаж знань студента з одночасним підвищенням пізнавальної здатності, надає йому творчої самостійності, розширює обсяг надбаних практичних навичок. Інтерактивні моделі забезпечують творчу активність студентів, допомагають формувати і розвивати професійне мислення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Стефанко С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ / С. Л. Стефанко // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 43-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2013_1_14.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |