Наукова періодика України Медична освіта


Стефанко С. Л. 
Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ / С. Л. Стефанко // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 43-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2013_1_14
Використання інтерактивних форм навчання в процесі вивчення клінічних дисциплін збільшує багаж знань студента з одночасним підвищенням пізнавальної здатності, надає йому творчої самостійності, розширює обсяг надбаних практичних навичок. Інтерактивні моделі забезпечують творчу активність студентів, допомагають формувати і розвивати професійне мислення.
  Повний текст PDF - 266.063 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Стефанко С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Стефанко С. Л. Сучасні підходи до типології і структури заняття при вивченні клінічних дисциплін у медичних ВНЗ / С. Л. Стефанко // Медична освіта. - 2013. - № 1. - С. 43-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2013_1_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Стефанко Сергій Львович (медичні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського