Наукова періодика України | Моделювання регіональної економіки | ||
Гонак І. М. Маркетингові основи формування регіонального туристичного продукту / І. М. Гонак // Моделювання регіональної економіки. - 2013. - № 2. - С. 305-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Modre_2013_2_30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Гонак І. М. Маркетингові основи формування регіонального туристичного продукту / І. М. Гонак // Моделювання регіональної економіки. - 2013. - № 2. - С. 305-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Modre_2013_2_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |