Наукова періодика України | Моделювання регіональної економіки | ||
Пілько А. Д. Модель оцінки ефективності управління системою маркетингових комунікацій підприємства / А. Д. Пілько // Моделювання регіональної економіки. - 2010. - № 2. - С. 13-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Modre_2010_2_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пілько А. Д. Модель оцінки ефективності управління системою маркетингових комунікацій підприємства / А. Д. Пілько // Моделювання регіональної економіки. - 2010. - № 2. - С. 13-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Modre_2010_2_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |