Наукова періодика України | Моделювання регіональної економіки | ||
Кейван О. І. Теоретичні основи формування переваг споживачів на туристичному ринку / О. І. Кейван // Моделювання регіональної економіки. - 2010. - № 2. - С. 246-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Modre_2010_2_30 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кейван О. І. Теоретичні основи формування переваг споживачів на туристичному ринку / О. І. Кейван // Моделювання регіональної економіки. - 2010. - № 2. - С. 246-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Modre_2010_2_30.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |