Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Єсіпова О. Педагогічні умови активізації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / О. Єсіпова // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_5_23 Здійснено теоретичне обґрунтування і практичну реалізацію важливого наукового завдання активізації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Досліджено стан розробленості проблеми активізації навчальної діяльності у педагогічній теорії та практиці. Уточнено сутність і підходи до активізації навчальної діяльності, визначено критерії та показники. Теоретично обґрунтовано модель навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю у фаховій підготовці, науково обґрунтовано педагогічні умови активізації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю у фаховій підготовці. Розроблено й запроваджено технологію впровадження педагогічних умов активізації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Окреслено вплив активних та інформаційних технологій навчання на результативність навчальної діяльності студентів. Експериментально перевірено педагогічні умови активізації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Розглянуто аспекти планування та організації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Єсіпова О. Педагогічні умови активізації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / О. Єсіпова // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_5_23. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |