Лавренова М. 
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до проведення фонетичного розбору на уроках української мови в умовах діалектного середовища / М. Лавренова // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_26
Розглянуто лінгвістичні аспекти проблеми підготовки майбутніх учителів до проведення звукового та звуко-буквеного розбору в початкових класах на уроках української мови за умов діалектного середовища. Констатовано, що знання вчителем початкових класів діалекту полегшує його спілкування з молодшими школярами, яких виховували люди старшого віку, та інші члени родини, які користуються діалектом більше, ніж люди молоді та середнього віку.Изучены некоторые аспекты проблемы подготовки будущих учителей к проведению звукового и звуко- буквенного разбора в начальных классах на уроках украинского языка в условиях диалектной среды.The article is devoted to the training the future teachers to conduct sound and sound-letter analysis at lessons of the Ukrainian language in dialect conditions environment in primary school.
  Повний текст PDF - 246.959 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Лавренова М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Лавренова М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до проведення фонетичного розбору на уроках української мови в умовах діалектного середовища / М. Лавренова // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_26.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського