Лавренова М.
Підготовка майбутніх учителів початкових класів до проведення фонетичного розбору на уроках української мови в умовах діалектного середовища / М. Лавренова // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_26
Розглянуто лінгвістичні аспекти проблеми підготовки майбутніх учителів до проведення звукового та звуко-буквеного розбору в початкових класах на уроках української мови за умов діалектного середовища. Констатовано, що знання вчителем початкових класів діалекту полегшує його спілкування з молодшими школярами, яких виховували люди старшого віку, та інші члени родини, які користуються діалектом більше, ніж люди молоді та середнього віку.Изучены некоторые аспекты проблемы подготовки будущих учителей к проведению звукового и звуко- буквенного разбора в начальных классах на уроках украинского языка в условиях диалектной среды.The article is devoted to the training the future teachers to conduct sound and sound-letter analysis at lessons of the Ukrainian language in dialect conditions environment in primary school.
Цитованість авторів публікації:Лавренова М.
Бібліографічний опис для цитування:
Лавренова М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до проведення фонетичного розбору на уроках української мови в умовах діалектного середовища / М. Лавренова // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_26.
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити
"Анкету науковця"
|