Наукова періодика України Молодь і ринок


Полюга В. 
Атрактори синергійності музичної освіти / В. Полюга // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_10
Розглянуто сформульовані основні положення музичної освіти з позицій сучасної освітньої концепції, де пріоритетною є суб’єкт-суб’єктна взаємодія, особистісно орієнтована парадигма, міжпредметні зв’язки. Виокремлено, що концепти синергетики базуються на таких її ключових поняттях та положеннях, як: цілісність, відкритість дисипативних систем; нелінійний характер розвитку, що виявляє етапи інтеграції та дезінтеграції, тобто порядок та хаос; атрактори як стани, які визначають мету розвитку систем. Проаналізовано дисипативну структуру синергійності музичної освіти, а саме зроблено спробу осмислення музичної свідомості, оскільки музика, мистецтво впливає на еволюцію свідомості особистості.Рассмотрены и сформулированы основные положения музыкального образования с позиций современной образовательной концепции, где приоритетным является субъект-субъектное взаимодействие, личностно ориентированная парадигма, межпредметные связи. Выделено, что концепты синергетики базируются на таких ее ключевых понятиях и положениях, как целостность, открытость диссипативных систем; нелинейный характер развития. Прослежены этапы интеграции и дезинтеграции, то есть порядок и хаос; аттракторы как состояния, которые определяют цель развития систем. Выделена диссипативная структура синергийности музыкального образования, а именно музыкальное сознание, поскольку музыка, искусство непосредственно влияют на эволюцию сознания личности.The article comprehends the attractors of synergistic of music education (society culture – art – music) and analyzes the musical consciousness as a particular form of activity of the individual, society, culture and education. It proves that music education at the creative level forms a new outlook, new trends, and impacts on the understanding of scientific world through the synergistic methodology.
  Повний текст PDF - 325.28 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Полюга В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Полюга В. Атрактори синергійності музичної освіти / В. Полюга // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_10.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Полюга В'ячеслав Олексійович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського