Наукова періодика України Молодь і ринок


Хоменко В. 
Використання лінійних функціональних моделей під час дуального навчання майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / В. Хоменко // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_7
Розглянуто використання розроблених функціональних моделей дуального змісту навчання майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. Описано процес синхронізації навчального матеріалу педагогічної дисципліни "Дидактичні основи професійної освіти" з технічними дисциплінами. Наведено приклали питань, на основі яких відбувається реалізація процесу синхронізації. Констатовано, що перший етап дуального навчання відбувається в четвертому семестрі і складається з використання чотирьох моделей, за якими відбувається синхронізація педагогічної дисципліни “Дидактичні основи професійної освіти” з технічними дисциплінами: “Виробниче навчання”, “Ремонт та модернізація ПК”, “Мови та технології програмування” та “Числові методи”.Рассмотрено использование разработанных функциональных моделей дуального содержания обучения будущих инженеров-педагогов компьютерного профиля. Описан процесс синхронизации учебного материала педагогической дисциплины "Дидактические основы профессионального образования" с техническими дисциплинами. Приведены результаты опроса, на основе которых происходит реализация процесса синхронизации. Констатировано, что первый этап дуального обучение происходит в четвертом семестре и состоит из использования четырех моделей, по которым происходит синхронизация педагогической дисциплины "Дидактические основы профессионального образования" с техническими дисциплинами: "Производственное обучение", "Ремонт и модернизация ПК", "Языки и технологии программирования" и "Числовые методы".The article deals with the use of developed linear functional models of the dual training content of future engineers-teachers of the computer profile. The process of synchronizing of the educational material of the educational discipline “Didactic bases of professional training” with the technical disciplines is described. The examples of the issues on which there is a realization of the synchronization process are given.
  Повний текст PDF - 432.297 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Хоменко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Хоменко В. Використання лінійних функціональних моделей під час дуального навчання майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / В. Хоменко // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Хоменко Володимир Олександрович (економічні науки)
  • Хоменко Василь Миколайович (економічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського