Наукова періодика України Молодь і ринок


Шпак О. 
Авторська концепція підготовки викладачів до індивідуально-стильового проектування навчальних технологій / О. Шпак, Г. Романова, О. Варецька // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_5
Аргументовано авторську концепцію підготовки викладачів до індивідуально-стильового проектування навчальних технологій. Ключовими ідеями концепції визначено суб’єктно-продуктивне навчання студентів і підвищення кваліфікації викладачів та урахування стилів викладачів, які викликають варіативність процесу проектування. В основу концепції підготовки викладачів до проектування навчальних технологій покладено такі принципи: системність та цілісність, що передбачає комплексний підхід до навчання дидактичного проектування; наступність та неперервність, що зумовлює формування готовності до проектування навчальних технологій у студентів – майбутніх викладачів економіки на рівні психолого-педагогічної підготовки та розвиток навчання за тренінговими програмами. На основі індивідуально-типологічних особливостей викладачів сформульовано стилі проектування навчальних технологій: “Конструктивіст”, “Діяч”, “Концептуаліст”, “Гуманіст”.Рассмотрена авторская концепция подготовки преподавателей к индивидуально-стилевому проектированию учебных технологий. Определены ключевые идеи концепции субъектно-производственного обучения студентов и повышения квалификации преподавателей, учета стилей преподавателей, которые влияют на вариативность процесса проектирования. В основу концепции подготовки преподавателей к проектированию учебных технологий положены следующие принципы: системность и целостность, что предусматривает комплексный подход к обучению дидактическому проектированию; преемственность и непрерывность, что обуславливает формирование готовности к проектированию учебных технологий у студентов - будущих преподавателей экономики на уровне психолого-педагогической подготовки и развития обучения по тренинговым программам. На основе индивидуально-типологических особенностей преподавателей сформулированы стили проектирования учебных технологий: "Конструктивист", "Деятель", "Концептуалист", "Гуманист".The article reasoned the author concept of teachers’ training for individual stylistic design of educational technologies; the keyideas of the concept are subjective-productive teaching the students and advanced training of lecturers and consideration the teachers’ styles, which caused the variability the process of design.
  Повний текст PDF - 357.066 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Шпак О.
  • Романова Г.
  • Варецька О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Шпак О. Авторська концепція підготовки викладачів до індивідуально-стильового проектування навчальних технологій / О. Шпак, Г. Романова, О. Варецька // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Шпак Олександр Григорович (економічні науки)
  • Шпак Оксана Григорівна (1986–) (економічні науки)
  • Шпак Олег Анатолійович (державне управління)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського