![]() | Наукова періодика України | ![]() | Молодь і ринок |
Блощинський І. Критерії та показники компонентів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання / І. Блощинський // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_16 Обгрунтовано критерії (мотиваційно-цільовий, соціо-прогностичний, пізнавально-інформаційний, навчально-результативний, структурно-логічний) компонентів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час їх фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання та визначено відповідні показники. Виокремлено інтегральний показник, яким є навчальна активність курсантів під час їх фахової підготовки, що відображається в умінні використовувати технології і засоби ДН (ЕП, онлайн-інструменти, платформи тощо), продуктивність спілкування з викладачами-консультантами.Обоснованы критерии (мотивационно-целевой, социо-прогностический, познавательно-информационный, учебно-результативный, структурно-логический) компонентов профессиональной компетентности будущих офицеров-пограничников во время их профессиональной подготовки с использованием технологий дистанционного обучения и определены соответствующие показатели. Особо выделен интегральный показатель, которым является учебная активность курсантов во время их профессиональной подготовки, что отражается в умении использовать технологии и средства ДН (ЭП, онлайн-инструменты, платформы и т.д.), продуктивность общения с преподавателями-консультантами.The article reveals criteria (motivational-purposeful, social-prognostic, cognitive-informative, educational-resultative, structural-logical) and substantiates indicators of components of future borderguard officers’ professional competence during their training with the usage of distance learning technologies. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Блощинський І. Критерії та показники компонентів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання / І. Блощинський // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_16.![]() |
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |