Наукова періодика України Молодь і ринок


Блощинський І. 
Критерії та показники компонентів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання / І. Блощинський // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_16
Обгрунтовано критерії (мотиваційно-цільовий, соціо-прогностичний, пізнавально-інформаційний, навчально-результативний, структурно-логічний) компонентів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час їх фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання та визначено відповідні показники. Виокремлено інтегральний показник, яким є навчальна активність курсантів під час їх фахової підготовки, що відображається в умінні використовувати технології і засоби ДН (ЕП, онлайн-інструменти, платформи тощо), продуктивність спілкування з викладачами-консультантами.Обоснованы критерии (мотивационно-целевой, социо-прогностический, познавательно-информационный, учебно-результативный, структурно-логический) компонентов профессиональной компетентности будущих офицеров-пограничников во время их профессиональной подготовки с использованием технологий дистанционного обучения и определены соответствующие показатели. Особо выделен интегральный показатель, которым является учебная активность курсантов во время их профессиональной подготовки, что отражается в умении использовать технологии и средства ДН (ЭП, онлайн-инструменты, платформы и т.д.), продуктивность общения с преподавателями-консультантами.The article reveals criteria (motivational-purposeful, social-prognostic, cognitive-informative, educational-resultative, structural-logical) and substantiates indicators of components of future borderguard officers’ professional competence during their training with the usage of distance learning technologies.
  Повний текст PDF - 254.97 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Блощинський І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Блощинський І. Критерії та показники компонентів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання / І. Блощинський // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 77-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського