Наукова періодика України Молодь і ринок


Гончар Н. 
Шляхи оптимізації педагогічної взаємодії викладача й студента в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів / Н. Гончар // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_11
Описано шляхи оптимізації педагогічної взаємодії учасників навчально-виховного процесу ВНЗ в процесі формування готовності майбутніх вихователів до використання інтерактивних технологій на основі належної інтеракційної культури. Обґрунтувано значення суб’єкт-суб’єктної взаємодії, створення ситуації успіху та ігрової ситуації під час аудиторної роботи зі студентами дошкільного факультету. Спрогнозовано започаткування нового напряму - оптимізації педагогічної взаємодії викладача й студента на основі належної інтеракційної культури, що передбачає формування в майбутніх вихователів необхідних якостей для ефективного використання інтерактивних технологій за умов дошкільного навчального закладу.Описаны пути оптимизации педагогического взаимодействия участников учебно-воспитательного процесса ВУЗ в процессе формирования готовности будущих воспитателей к использованию интерактивных технологий на основе сформированной интеракционной культуры. Обосновано значение субъект-субъектного взаимодействия, создания ситуации успеха и игровой ситуации во время аудиторной работы со студентами дошкольного факультета. Спрогнозировано начала нового направления - оптимизации педагогического взаимодействия преподавателя и студента на основе надлежащей интеракционной культуры, предполагающей формирование у будущих воспитателей необходимых качеств для эффективного использования интерактивных технологий в условиях дошкольного образовательного учреждения.The article substantiates and describes ways to optimization of pedagogical interaction of the participants of the educational process of higher education in the Formation of preparedness for future pre-school educators to use interactive technologies based on the appropriate and interactive culture. Grounded mentioned subject- subject interaction, creating a situation of success and a game situation during classroom work with students of preschool faculty.
  Повний текст PDF - 276.299 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гончар Н.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гончар Н. Шляхи оптимізації педагогічної взаємодії викладача й студента в процесі професійної підготовки майбутніх вихователів / Н. Гончар // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 52-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_11.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського