Наукова періодика України Молодь і ринок


Кубська Л. 
Вплив соціально-економічних чинників на маркетингове управління ПТНЗ / Л. Кубська // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_6_30
Розглянуто соціально-економічні чинники, що впливають на маркетингове управління професійно-технічним навчальним заклалом. Визначено проблеми здійснення маркетингової діяльності, її важливість для управління такими закладами.Рассмотрены социально­-педагогические факторы, которые влияют на маркетинговое управление в профессионально-технических учебных заведениях. Определены проблемы осуществления маркетинговой деятельности, ее важность для управления такими заведениями.Socio­educational factors which affect the marketing management of vocational schools are discussed in this article. The problems of the implementation of marketing activities, its importance for the management of vocational schools are highlighted.
  Повний текст PDF - 260.321 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кубська Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кубська Л. Вплив соціально-економічних чинників на маркетингове управління ПТНЗ / Л. Кубська // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 132-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_6_30.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського