Наукова періодика України Молодь і ринок


Сарієнко В. 
Предмет пізнавальної діяльності школярів у структурі процедурно-операційного способу розвитку творчого пізнання / В. Сарієнко // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_6_20
Висвітлено взаємозв’язок структури наукового знання зі змістом навчального матеріалу, який викладений у шкільних підручниках і здійснює проектування його на дидактичну платформу. На основі визначеного взаємозв’язку спроектовано процедурно-операційний спосіб розвитку творчої пізнавальної діяльності школярів у навчанні й визначено предмет пізнавальної діяльності учнів у структурі як головну умову організації процесу творчого пізнання. Доведено, що опанування основних пізнавальних процедур у їх повному обсязі повинно успішно здійснюватися через спеціальне навчання, яке передбачає теоретичне ознайомлення учнів зі змістом структурних елементів наукового знання та пізнавальних процедур з їх опанування (на доступному рівні з урахуванням вікових та інших особливостей).Представлена взаимосвязь структуры научного знания с содержанием учебного материала, изложенного в школьных учебниках и осуществляющего проектирование на дидактической платформе. На основе определенной взаимосвязи спроектировано процедурно-операционный способ развития творческой познавательной деятельности школьников в обучении и определен предмет познавательной деятельности учащихся в этой структуре как главное условие организации процесса творческого познания. Доказано, что овладение основными познавательными процедурами в их полном объеме должно успешно осуществляться через специальное обучение, которое предусматривает теоретическое ознакомление учащихся с содержанием структурных элементов научного знания и познавательных процедур их освоения на доступном уровне с учетом возрастных и иных особенностей.The article is considensed to the intercommunication of scientific knowledge structure and maintenance of textbooks material and their projecting on the didactic platform. The development of creative cognitive activity is peojected on the basis of researched material it the procedure operative way while instraction. The author defines the object of pupils’ cognitive activity as the main condition to organise the creative cognition process.
  Повний текст PDF - 267.195 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сарієнко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сарієнко В. Предмет пізнавальної діяльності школярів у структурі процедурно-операційного способу розвитку творчого пізнання / В. Сарієнко // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 86-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_6_20.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського