Наукова періодика України Молодь і ринок


Ворник М. 
Методична роль гри у підготовці студентів-філологів у процесі вивчення курсу "Практика усного та писемного мовлення першої іноземної мови (англійської)” / М. Ворник // Молодь і ринок. - 2015. - № 5. - С. 99-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_5_23
Викладено особливості застосування ігрової методики у процесі підготовки студентів-філологів під час вивчення курсу “Практика усного та писемного мовлення першої іноземної мови (англійської)”. Підсумовано, що гра є своєрідним інструментом активізації розумової діяльності студента, джерелом його пізнавальної активності, підгрунтям для реалізації набутих умінь і навичок та стимулом до подальшої навчальної та наукової діяльності. Обгрунтовано взаємозв'язок інтерактивних ігрових методів, спрямованих на формування у студентів Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії професійної іншомовної компетенції, що сприятиме їх успішній майбутній професійній діяльності, а також ефективному функціонуванню в освітньому та культурному просторі.Рассмотрены особенности применения игровой методики в процессе подготовки студентов-филологов при изучении курса “Практика устной и письменной речи первого иностранного языка (английского)”. Отмечено, что игра является своеобразным инструментом активизации умственной деятельности студента, источником реализации приобретенных умений и навыков, а также стимулом к дальнейшей учебной и научной деятельности. In the paper the application features gaming techniques in training students of philology in the study course “The practice of oral and written language first foreign language (English).“The game is a kind of mental activation tool of student source of cognitive activity, ground for the implementation of acquired skills and abilities and stimulus to further educational and research activities.
  Повний текст PDF - 250.403 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ворник М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ворник М. Методична роль гри у підготовці студентів-філологів у процесі вивчення курсу "Практика усного та писемного мовлення першої іноземної мови (англійської)” / М. Ворник // Молодь і ринок. - 2015. - № 5. - С. 99-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_5_23.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського