Наукова періодика України Молодь і ринок


Степанюк К. 
Моніторинг ефективності моделі формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи / К. Степанюк // Молодь і ринок. - 2015. - № 5. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_5_18
Наведено результати моніторингу сформованості дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи. Розкрито критерії та показники сформованості дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи у процесі проектної діяльності. Проаналізовано результати роботи з формування мотиваційного, когнітивного та операційного критеріїв означених умінь. Запропоновано варіанти комплексів завдань, зорієнтованих на формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи з опорою на проектну діяльність під час вивчення дисциплін циклу професійної підготовки. Констатувано позитивні зміни в особистості студентів відповідно до пропонованої програми, що передбачала: орієнтацію процесу підготовки майбутніх учителів початкової школи на проектну та дослідницьку діяльність, використання спеціально змодельованих навчально-дослідницьких завдань, упровадження спеціальних занять з організації проектної діяльності. Приведены результаты мониторинга сформированности исследовательских умений будущих учителей начальной школы. Раскрыты критерии и показатели сформированности исследовательских умений будущих учителей начальной школы в процессе проектной деятельности. Предложен анализ процесса формирования мотивационного, когнитивного и операционного критериев. Предложены варианты комплексов заданий, ориентированных на формирование исследовательских умений будущих учителей начальной школы в процессе изучения дисциплин цикла профессиональной подготовки. Monitoring of formed of research abilities of future teachers of initial school is examined in the article. Criteria and indexes of formed of research abilities of future teachers of initial school open up in the process of project activity. It has been also created the sets of assignments to form research skills drawing on project activity while studying such sciences as “Didactics”, “Scientific Fundamentals of Educational Research”, methods of teaching of educational areas “Natural History” and “Social Science”, “Methods of Labor training with practicum”, “Modern Technology of acquaintance junior schoolchildren with the objects of nature”.
  Повний текст PDF - 449.347 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Степанюк К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Степанюк К. Моніторинг ефективності моделі формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи / К. Степанюк // Молодь і ринок. - 2015. - № 5. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_5_18.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського