Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Барбашова І. Концептуальні засади побудови дидактичної системи сенсорного розвитку молодших школярів / І. Барбашова // Молодь і ринок. - 2015. - № 4. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_4_9 Проаналізовано основні засади концепції побудови дидактичної системи сенсорного розвитку молодших школярів, а саме: об’єктивність – детермінованість соціальними й освітніми чинниками, неперервність функціонування на різних рівнях загальноосвітньої підготовки, комплементарність – спільність із початковим навчанням, процесуальність – циклічність змінення станів сенсорного розвитку, результатоспрямованість – націленість на формування сенсорних умінь.Обоснованы положения концепции построения дидактической системы сенсорного развития младших школьников, а именно: объективность – детерминация социальными и образовательными факторами, непрерывность функционирования на разных уровнях общеобразовательной подготовки, комплементарность – общность с начальным обучением, процессуальность – цикличность изменения состояний сенсорного развития, направленность на результат – нацеленность на формирование сенсорных умений.There are the construction of the concept of didactic system primary school children’s sensory education, namely: objectivity – determinism of social and educational factors, continuity of operation at different levels of schooling, complementarity – fellowship with initial training, procedural – cyclical change states sensory development, focus on the formation of sensory skills in this article. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Барбашова І. Концептуальні засади побудови дидактичної системи сенсорного розвитку молодших школярів / І. Барбашова // Молодь і ринок. - 2015. - № 4. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_4_9. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |