Наукова періодика України Молодь і ринок


Сокол М. 
Концептуальні основи формування понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / М. Сокол // Молодь і ринок. - 2015. - № 4. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_4_14
Проаналізовано концептуальні основи формування понятійно-категорійного апарату педагогічної науки. Сформульовано проблеми детермінації системи базових педагогічних понять. Досліджено шляхи формування понятійно-термінологічного апарату педагогіки як науки.Рассмотрены концептуальные основы формирования понятийно­категориального аппарата педагогической науки. Сформулированы проблемы детерминации системы базовых педагогических понятий. Исследованы пути формирования понятийно­терминологического аппарата.The article reviews conceptual bases of the formation the notion and category framework of pedagogical science. The problems of determination system of basic pedagogical notion were formulated. Ways of formation notion and terminology framework were investigated.
  Повний текст PDF - 340.943 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сокол М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сокол М. Концептуальні основи формування понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / М. Сокол // Молодь і ринок. - 2015. - № 4. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_4_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського