Наукова періодика України | Молодь і ринок | ||
Сокол М. Концептуальні основи формування понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / М. Сокол // Молодь і ринок. - 2015. - № 4. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_4_14 Проаналізовано концептуальні основи формування понятійно-категорійного апарату педагогічної науки. Сформульовано проблеми детермінації системи базових педагогічних понять. Досліджено шляхи формування понятійно-термінологічного апарату педагогіки як науки.Рассмотрены концептуальные основы формирования понятийнокатегориального аппарата педагогической науки. Сформулированы проблемы детерминации системы базовых педагогических понятий. Исследованы пути формирования понятийнотерминологического аппарата.The article reviews conceptual bases of the formation the notion and category framework of pedagogical science. The problems of determination system of basic pedagogical notion were formulated. Ways of formation notion and terminology framework were investigated. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сокол М. Концептуальні основи формування понятійно-категоріального апарату педагогічної науки / М. Сокол // Молодь і ринок. - 2015. - № 4. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_4_14. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |