Наукова періодика України Молодь і ринок


Ажиппо О. 
Функціонування індивідуалізованої системи навчання шляхом організації самостійної роботи студентів / О. Ажиппо // Молодь і ринок. - 2015. - № 3. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_3_5
Розглянуто основні методологічні положення управління пізнавальною діяльністю студентів. Проаналізовано зміст цього поняття з різних методологічних позицій. Наведено основні компоненти пізнавальної самостійності студентів, мотиваційний, змістовно-операційний і вольовий, надано їх характеристику. Рассмотрены основные методологические положения управления познавательной деятельностью студентов. Проанализировано содержание данного понятия с разных методологических позиций. Приведены основные компоненты познавательной самостоятельности студентов: мотивационный, содержательно-операционный и волевой. The article methodological principles of the management of students’ cognitive activity are examined in the given article. The understanding of the given notion of different authors is analysed. Basic components of the students’ cognitive independence are revealed as the results of the research: motivational, content-operating and volitional, as well their description is given. Finally the questionnaire data are resulted and the conclusions are made.
  Повний текст PDF - 359.736 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Ажиппо О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Ажиппо О. Функціонування індивідуалізованої системи навчання шляхом організації самостійної роботи студентів / О. Ажиппо // Молодь і ринок. - 2015. - № 3. - С. 21-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_3_5.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського